sobota, 11 lutego 2012

MOJA PIRAMIDA ŻYWIENIA



Powyżej widać moją piramidę żywienia, którą stworzyłam, by pokazać Wam, jak mniej więcej wygląda moje odżywianie. Może jest w jakimś stopniu podobna do piramidy właściwej, ale nie zamieszczałam na niej produktów, które POWINNO SIĘ JEŚĆ, tylko te, które faktycznie jem. Wiele z Was pyta o moje żywienie, więc możecie zobaczyć jak się ono prezentuje. Myślę, że jest to w miarę zdrowy sposób jedzenia i że nie tylko utrzymując wagę, ale i ją tracąc, warto się do niego stosować. Niczego Wam nie narzucam ani do niczego nie namawiam, to jest tylko moje zdanie i proszę je uszanować. Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące piramidy, możecie pisać śmiało, chętnie odpowiem.












1 komentarz:

  1. Czy mogłabyś napisać swoją wagę i wzrost? Przeglądam Twojego fbl i blogspota ale nie natknęłam się na to ;)

    OdpowiedzUsuń