środa, 30 maja 2012

Przepisy :-)

Korzystając z wolnego czasu chciałabym uzupełnić nieco moje blogowe zaległości. Faktycznie z wiekiem człowiek ma coraz mniej czasu dla siebie. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe mojej niesystematyczności. Oto kilka zdjęć z ubiegłych dni :-)







Białkowe pancakes z kokosem i czekoladą:- 2 białka
- 1 żółtko
- 3-4 łyżki wiórków kokosowych
- pół kostki chudego twarogu
Najpierw ubijamy białka, żeby placki były lekkie i puszyste, następnie dodając żółtko i wiórki stale mieszamy na gładką masę. Można dodać słodzik (ja dałam 4 tabl.) oraz 2 kostki drobno pokrojonej, gorzkiej czekolady. Smażymy na teflonowej patelni, formując placki łyżką i przewracając, aby się nie spaliły.



Brązowy ryż z orzeszkami i suszonymi owocami.



Kasza jęczmienna perłowa z parówkami drobiowymi (dwoma przeciętymi na pół, pieczonymi na grillu).



Szybka kolacja - grzanki z twarożkiem i dżemem oraz pożywne mleko.

17 komentarzy:

  1. Qrde to ma byc blog ze zdrowa zywnoscia?! Nie dosc ze praktycznie na każdy obiad kurczak - podejzewam ze ne z ekologicznych upraw tylko "standardowy" ze skelpu faszerowany hormonami, parówki (!) na któryms zdjeciu karton MLEKA UHT - bez urazy ale obserwujac ten blog smiem twierdzic ze ne masz zielonego pojecia o zdrowej zywnosci

    OdpowiedzUsuń
  2. przez ciebie jestem ciągle głodna! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to uczucie braku czasu i zaległości blogowych. Dodatkowo zrobiłaś mi ochote na te placuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obiecuję następnym razem coś więcej napisać :*
    kochana, a co u Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pyszności :) Muszę zrobić takie placuszki. Wyglądają tak pysznie a do tego jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niee właśnie nie dużo się uczę... chyba miałam fuksa :)
    ogólnie przeczytałam 2 razy notatki i jakoś coś tam zostało w głowie :P
    ale pysznie tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankieta wypełniona :) Życzę zwolnienia z egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie smakołyki! Mam ochotę na takie grzneczki :D
    Będę zaglądać do Ciebie częściej :)
    Ps: ankieta wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, aż nabrałam ochoty na takiego tosta z dżemikiem... <33
    Aha, i jestem właśnie w trakcie wypełniania Twojej ankiety :)

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwie ankiety wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę uważasz, że wszystko to co publikujesz jest zdrowe?

    OdpowiedzUsuń
  12. Porywam przepis i na pewno zrobię w wolnej chwili ! ;)
    Przy okazji dodaję do obserwowanych, będę zaglądać częściej po pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  13. same pyszotki <3
    Pozdrowienia ze słonecznego Sopotu! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliwkowy biały ser to: twaróg + jogurt + sos śliwkowy (śliwki zasypane ksylitolem lub inną substancją słodzącą następnie podduszone w garnku) = wymieszanie składników lub zblendowanie :)

    OdpowiedzUsuń