wtorek, 10 stycznia 2012

Nowości


Warzywa (papryka, groszek, kukurydza) z piersią z kurczaka, które serwuję sobie na obiad kilka razy w tygodniu.


Dorsz smażony z brązowym ryżem, kukurydzą i groszkiem.


Deserek bananowo - cynamonowy 130 kcal
- 100g jogurtu naturalnego (70 kcal)
- pół banana (50 kcal)
- 2 tabl. słodzika
- trochę cynamonu

Słodzimy jogurt i wrzucamy do niego pokrojonego banana, posypujemy cynamonem, ew gorzką, tartą czekoladą do smaku.



Bardzo lekkie naleśniki:
(na jeden naleśnik - 55 kcal)
- 1 białko (20 kcal)
- 1 łyżka mąki żytniej (35 kcal)

Białko ubijamy na sztywną pianę, dodajemy mąkę, miksujemy i smażymy na teflonie.

9 komentarzy:

  1. a nie lepiej na parze te warzywka z kurczakiem na parze robić? :)czy nie dodajesz oleju wgl?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki wyglądają świetnie, będę musiała takich spróbować, ale czy ciasto nie wychodzi za gęste? Nigdy nie widziałam przepisu na naleśniki bez wody/mleka.

    OdpowiedzUsuń
  3. - nie dodaję oleju :-) nie mam parowaru, więc nie jadłam przyrządzanych na parze, ale z patelni bardzo mi smakują :-)

    - można dodać troszkę wody lub mleka, ciasto jest dość gęstawe, rozsmarowuję je łyżką na patelni, jednak nie stanowi to przeszkody :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź, Twoje naleśniki prawdopodobnie wylądują na moim talerzu jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dajesz tego kurczaka do dania nr. 1 ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naleśniki ! uwielbiam cię za ten przepis , nie wierze , że ja miłośniczka na naleśniki jeszcze na to nie wpadłam , a teraz z wartością kaloryczna tylko 55 to nawet pięć zjem xd
    jeszcze dzisiaj udało mi się znaleźć mąkę żytnią , ciesze sie jak głupia . oh ja mało do szczęścia trzeba ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. na ile naleśników ten przepis?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie zrobilam nalesniki wg twojego przepisu:D genialne

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbowałam zrobić naleśniki z Twojego przepisu, wyszły ech... paskudne. Nie dało się ich zjeść, wyrzuciłam je, może coś źle zrobiłam, no trudno. ;/

    OdpowiedzUsuń