poniedziałek, 14 listopada 2011

Warzywa z cielęciną, ciasteczka

1. Warzywa na patelnie z ziołami i papryką oraz cielęciną:
- warzywa na patelnie hortex (71 kcal/ 100g)
- 2 parówki cielęce (80 kcal)

Podsmażamy na odrobinie oliwy bądź bez niej warzywa i wkrajamy do nich parówki cielęce. Bardzo proste, jednak przepyszne i zdrowe danie, które umieściłam dziś na liście moich faworytów. Zdecydowanie będę je przygotowywać kilka razy w tygodniu.

Cała paczka warzyw + parówki ma ok 360 kcal





Inspiracje śniadaniowe :) Ja robię tosty i zabieram je do szkoły :) Dla odmiany zamiast grahamek :)



A tutaj prezent, który przywiozła mi mama. Dwie paczki ciasteczek. Te pierwsze owsiane, drugie zbożowe. Nie wiem, gdzie je dostała, nigdy wcześniej się z nimi nie spotkałam, jednak są wyśmienite i używam je jako dodatek do śniadania bądź zabieram do szkoły jako przekąskę :)


7 komentarzy:

  1. jakiej firmy kupujesz te parówki cielęce ? :)
    nie wiedziałam, że moga mieć aż tak mało kalorii ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Kurabi to Tureckie ciastka na 100% a co do tych drugich to nie mam pojęcia ale coś mi pod Włoskie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nabrałam apetytu :D
    Wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje dżem z Linessy

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze to są z tesco bo je miałam , kosztują bodajże 5 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja miałam czekoladowe są pyszne ;d

    OdpowiedzUsuń