piątek, 21 października 2011

Inspiracje modowe na zimę

Obiecałam wam, że dodam kilka rzeczy na zimę, które wpadły mi w oko. Niezbędną rzeczą w każdej szafie zimą jest ciepła kurtka bądź płaszcz. Strasznie podobają mi się te dwa białe warianty :)


Mam ochotę również na jakąś kamizelkę. Ostatnio wszędzie pełno tych futrzanych. Może się na taką skuszę, podobają się wam? :)



Ładnym dodatkiem do bluzki może być też wełniana kamizelka (tally-weijl).



I dodatek, który już kilka lat z rzędu pojawia się w sklepach. Moim zdaniem szal-komin wygląda super i jestem jak najbardziej na tak :)

Kilka ślicznych sweterków na chłodniejsze dni do szkoły lub pracy :)



Śliczny pudrowy róż <3



Bardzo modny od dłużeszego czasu kolor NUDE.



Uniwersalne szarości, pasujące praktycznie do wszystkiego :) Te kilka rzeczy bardzo mi się spodobało. Oprócz nich zawiesiłam oko także na butach emu i innych ciekawych ciuchach :) Mam nadzieję, że wam się podobają :) Piszcie swoje opinie na fbl bądź tutaj :) Dziś pojawi się jeszcze jedna - kulinarna notka :)

2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę sobie sprawić cieplutki sweterek, by wreszcie przestać marznąć ♥ A moim największym problemem są buty na zimę..

    OdpowiedzUsuń
  2. na inspiracje modowe zapraszam na www.pinoteka.pl

    OdpowiedzUsuń